SPOSOBY I STAN PRZYJMOWANYCH SPRAW

Drukuj
Opublikowano

Wnioski, skargi i reklamacje klientów mogą być wnoszone w każdej formie (ustnie, pisemnie, telefonicznie, telefaksem, pocztą elektroniczną).

Skargi i reklamacje należy adresować:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o. w Polkowicach
ul. Dąbrowskiego 2
59-100 Polkowice
Dział Obsługi Klienta
tel: 076 846 26 22
      076 846 29 24
faks: 076 846 29 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
            Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Klienci przyjmowani są:
Dział Obsługi Klienta:  Poniedziałek     7:00 – 15:00
             Wtorek    7:00 – 16:00
             Środa        7:00 – 15:00
             Czwartek    7:00 – 15.00
             Piątek        7:00 – 15.00

Termin załatwiania spraw:

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia sprawy do Spółki. W razie nie wywiązania się z tego obowiązku przez Spółkę, stosuje się przepisy art. 36-38 k.p.a.



Copyright 2011 Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw. Custom Footer text
Template Joomla 1.7 by Wordpress themes free